Nly Trend

Skolavslutningen närmar sig allt mer vilket gör att jag har lite halvt panik som säkert många fler. Vad ska man ha på sig? Jag har bestämt att jag ska ha en ganska enkel men ändå snygg klänning som jag tänker matcha med mina nya converse. Förra veckan beställde jag denna klänning från Nelly i märket Nly Trend som har helt fantastiska klänningar. Älskar färgen, den är rosa cerise, skitsnygg! :) 




jättefin!

Svar: Tack :)
Frida Eriksson

fin!

Svar: Ja den är väldigt enkel men ändå snygg:) hade tre krav inan jag beställde klänningen och det var att den skulle vara snygg inte too much, inte för dyr och man ska kunna använda den mer än till skolavslutningen. Den prickade i allt detta. :)
Frida Eriksson

så fin!

Svar: Tack snälla :)
Frida Eriksson

Jag vill va med på månadens blogg! :)

Svar: Vinnare utses i morgon under dagen :)
Frida Eriksson

svar: men gud, tack snälla! ta hand om ditt hår och spara så har du lika långt snart ;)

Snygg!

Åh vad fin den ser ut att vara!:)

Jätte fin färg!

så fin :D

Vilken härlig färg :)

åh så fin! :)

Åh vad snygg :)

Åh vilken fin klänning!

Jag är med och tävlar om att bli månadens blogg

Vilken underbar färg! :)




Kom ihåg mig?