Todays look - In the forest



How to:
Jag började med att lägga en BB-Cream. Sedan så lade jag ett mineralpuder för att fixera BB-Creamen och när jag var klar med det lade jag ett rouge. Efter det fortsatte jag med ögonen lägga en primer och lade en ljus skugga över hela ögonlocket samt en mörkbrun skugga i ytterkanten av ögat format som en trekant. Jag lade även lite vid ögongloben för att markera ögats form. Sedan var det dags för brynen och då plockade jag bara rent formen och sedan fyllde jag i med en mörk brynskugga och sendan applicerade jag mascaran. Slutligen var det dags för läpparna och då la jag ett ljust läppglans för att få en fräsch look.

Produktlista:
BB cream All-In-One från The Body Shop
bareMinerals matte powder
Blush-on Blossom från Face Stockholm
Shadow Insurance från Too Faced
Eleven 120 Colour "Ultra Shimmer" Eye Shadow Set
Brow Shadow Myrrah från Face Stockholm
Natural Mascara Maximum Volume från benecos
Vibrant Curve Effect Lip Gloss från Maxfactor

Fin blogg med fina bilder! Du får gärna klicka in på min:)

Svar: Tack!😊 Det ska jag göra😊
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?