Vardagslyx!

Som jag skrev i min hudvårdsrutin så gör jag en djuprengöring av huden en gång i veckan, och idag är en sån dag. Det brukar oftast bli på söndagar då jag även gör en hårinpackning, och så brukar det kännas lite lyxigae att både göra en hårinpackning och en ansiktsmask i samma veva.

Produkterna jag använder heter:

Ansiktsmasken Tea tree mask - The body shop Det är en svalkande mask som rengör huden på djupet, huden känns ren, svalkad och fräsch efteråt.

Hårinpackningen Deep repair masque - Macadamia natural oil Det är en hårmask som ger torrt och skadat hår nytt liv och glans, den doftar även väldigt gott. Det är absolut den bästa hårinpackningen jag testat.
-

Vart kan man köpa hårinpackningen? :) Väldigt tacksam för svar!

Svar: Den finns att beställa på eleven.se😊
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?