Månadens hårfavoriter!

Nu så kommer jag varje månad dela med mig av mina hårfavoriter här med er och idag så blir det Oktobers hårfavoriter eftersom jag använt det under oktober månad. Så jag kommer att göra detta i slutet av varje månad.

Denna månad har varit en extrem tråkig och torr månad fast förutom att jag fyllde år denna månad så blev den ju lite roligare hihi. Det har blivit tvärkallt och snön har kommit. Håret blir elektriskt och torrt. Så då var det inte enkelt att veta vad man skulle göra med håret men min frisör hade lösningen, hon tipsade mig om en antistatborste som motverkar statiskt hår och borsten heter Tangle Teezer och reder ut tovor hur lätt som helst utan att slita på håret ett dugg. Då återstod bara ett problem och det var att håret var sjukt torrt, fast det var igentligen inte ett problem eftersom jag visste vad jag skulle använda och då var det självklara valet C/o Gerds B2 Hair serum som är en leav in produkt som återfuktar och motverkar frissighet. Den är desseutom 100% ekologisk.

Som jag nämde så har jag ju fyllt år vilket betyder att man får presenter och det ska jag såklart visa er vad jag fick men det blir i ett senare inlägg.



Kom ihåg mig?