Araganolja

För några veckor sedan blev jag kontaktad av ett företag som heter Arganwonder. Det frågade om jag ville testa deras 100% ekologiska araganolja och det ville jag såklart. Så för ca 3 veckor sedan fick jag hem en flaksa för att testas och det har jag nu gjort varje gång efter jag tvättat håret.

Jag tycker att oljan var lite för fet för mitt hår men det beror nog på att jag varken har torrt eller slitet hår så jag hade inget större behov av den. Skulle mitt hår bli tort skulle jag defenitit satsa på denna. Brukar även göra egna hårinpackningar och då kommer jag använda denna olja istället för olivolja som jag annars brukar använda.

Araganolja sägs vara hårets "mirakelolja" som lenar, återfuktar och stärker ditt hår utan att tynga ner. Den inehåller omega 3 och omega 6 fetter som stärker och skyddar skadade toppar.

Känner du att ditt hår är torrt och slitet och är i behov av fukt, då kan jag medela att du får 50% rabatt på http://www.arganwonder.se om du anger rabattkoden: FRIDAE i kassan.






Kom ihåg mig?