Uppfräschning!

Idag är det söndag och det betyder att det är måndag i morgon och ny vecka (marknadsvecka). Det har alltså blivit dags för min rutindag där jag gör alla behov jag gör för att känna mig fräsch och glad hela veckan. Detta gör jag inte bara för att se fräsch ut utan även för att det det blir lite ompysslande för både kropp och själ, jag vet det där lät klyschigt haha. Men det blir lite som ett "hemma-spa" med ångbad för ansiktet, ansiktsmask, varm dusch, kroppsskrubb och raka benen mjuka och lena. I Just Love It!


åå vad härligt:) vill också göra hemmaspa nu:)

Svar: klart du ska:) det är riktigt mysigt att pyssla om sig själv:)
Frida Eriksson

vilka fina bilder du lyckas fota:) du är grym älskar din blogg:)

Svar: tack vad glad jag blir:)
Frida Eriksson

fin och inspirerande blogg :)

Svar: Tack! det är alltid kul att höra<3
Frida Eriksson

älskar body shop :))))

Svar: Me too<3 det luktar himmelskt deras produkter! iallafall de flesta haha:)
Frida Eriksson

Är den från de body shop en hudkräm eller? :)

Svar: Det är en bodybutter:)
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?