Skönhetsfråga!

Jag älskar verklige när jag får så himla gulliga mejl av mina fina läsare. Det är ju tack vare er jag är något och det är ni som gör att jag älskar att blogga:)


Hej Frida! Först och främst vill jag bara säga att du är helt fantastiskt bra på att blogga. Du har gett mig många bra tips! Jag har en fråga: efter bara en dag efter jag tvättat håret brukar det bli fett och det gör att jag måste tvätta håret ofta och då blir det ju torrt. Har du något tips på vad jag kan göra? har ju torrt hår som blir fett!

Svar:

Tack vad glad jag blir:) Du beskriver ditt hår som torrt som lätt blir fett. Det låter som det normala vinterhåret haha:) Mitt tips är att satsa på bra schampo och balsam som återfuktar ordentligt, exempel: C/o Gerd´s VM serie som återfuktar på djupet med blåbärfröolja. Jag använder serien själv och därför vågar jag rekommendera den. Tvätta inte håret mer än 2 gånger i veckan för det gör att håret blir uttorkat och vill då återfukta sig själv och börjar producera fett då blir håret fett. Så det är bara börja vänja om håret med bara 2 tvättar/ vecka så kommer det inte bli lika fett så fort och inte så torrt eftersom man tvättar det mindre.Kram/ Frida

grymma tips även jag kommer sno åt mig tipsen:) är det okej?

Svar: tack:) såklart haha:)
Frida Eriksson

Mel

Vad roligt! Det är alltid roligt att få mycket kommentarer eller mejl om sin blogg! :D

/Mel

Svar: Jo det är jättekul älskar sånt:)
Frida Eriksson

Sugen på tävling och vinna fina hårprodukter av mig som frisör?
Det ända du behöver göra är att kommentera ditt namn så drar jag en lycklig vinnare i slutet av veckan.
Självklart blir du som vinnare länkad och får en stor presentation!

http://www.msjoywagner.blogg.se

Puss & Kram Take Care

Svar: Ja såklart jag vill:)
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?