Icecream and lip care!

Idag så har jag väll inte gjort så himla mycket men jag gick iallafall och tog en fika med Wilma och vi skvallrade litegrann haha nej men vi pratade på hade det riktig trevligt, jag tog en varm choklad och en mjukglass. Det var jättegott, Wilma tog mjukglass och drack en cola.
Tänkte även bara tipsa om två läppprodukter som jag köpte när jag shoppade. Det är en lip scrub från lush som tar bort döda hudceller från läpparna, eftersom vi skrubbar bort alla döda hudceller från läpparna så måste man såklart återfukta med ett bra läppbalsam detta är från The Body Shop.

Bubble Gum - Lush

COCONUT LIP BUTTER - The Body Shop

Ser riktigt gott ut!

Svar: Det var det😊
Frida Eriksson

Åh, den lipbalmen är otroligt skön på läpparna, men jag använde den i Egypten i våras och mådde av någon anledning jätteilla av doften efter ett tag. Haha, kan vara för att det var i början av min graviditet. Men den är superbra! ;-)

XOXO
Http://Cutelittlethings.se - Stil Shopping & Ungmamma-blogg

Svar: Ja den är verkligen toppenbra:) förmodligen var det graviditeten som fickvdig att må illa:)
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?