Skönhetstips!

Något som jag alltid gör efter att ha dushat är att jag smörjer in mig med någon form av body lotion. Nu tänkte jag tipsa om mina favoriter som jag använder mest och som doftar jättegott.

Mango Whip Body Lotion - The Body Shop

Mango whip body lotinn är en lotion som innehåller mangokärneolja som är en mjukgörande, och hjälper huden att bevara fukt, samt mangofruktkött som är en naturlig källa till vitamin C. Dessutom innehåller den solrosfröolja som har en mjukgörande och vårdande effekt, den har en underbart söt mangodoft.

Coconut Milk Body Lotion- The Body Shop

Coconut milk body lotion är en body milk som doftar så gudomligt gott av kokos. jag är helt kär i alla dofter av kokos så det var ingen tvekan om jag skulle köpa denna, den gör huden supermjuk och smidig. Den inehåller desseutom ekologisk kallpressad kokosnötsolja och andra lyxigt fuktighetsbevarande ingredienser som gör huden härligt mjuk och smidig

Prova att smörja in kroppen med kokosolja efter att du har duschat!

Svar: Ska testa det:) brukar använda det som hårinpackning inan dusch:)
Frida Eriksson




Kom ihåg mig?