Bra bloggar!

Har ni tänkt på att blogg världen är enorm nu för tiden så det kan vara rätt svårt att hitta nya inspirerande bloggar man kan följa. Jag själv älskar att sätta mig ner och läsa andras bloggar, det är nästan roligare än att blogga själv. Nu tänkte jag lista mina favorit bloggar denna månad, jag får göra samma sak nästa månad också eftersom den ändras hela tiden.


Ida Warg 
är en grym tjej som inspirerar mig hotroligt mycket med min träning. Hon är utbildad Pt och driver en fitnessblogg 
Bloggens namn: Idasfitness.nyheter24.se

Isabella Löwengrip
är en väldigt "inspirerande" tjej, nämen hennes blogg läser jag mest för rutinens skull eftersom jag gjort det i typ 2 år nu.
Bloggens namn: Blondinbella.se

Annica Englund
driver en skönhetsblogg som alltid är lila kul att läsa.
Bloggens namn: Annicaenglund.se

Sofia Sjöström
är en tränings blogg som jag följt i ca: 1 år och tycker den har väldigt bra tips på träning och smoothies som är nyttiga. Så behöver du tips på nyttiga smoothies så är denna blogg något för dig.
Bloggens namn: ptfia.se









Kom ihåg mig?